Thursday, May 08, 2008

Bloggen som är en glass... som är en blogg... som är en glass...

Först var detta en "reseblogg", censurerad som fan... sen blev den en "förloppsindikator" som visade hur långt jag hunnit teckna på serien. Nu är det mest en guide till min "pr-turné" genom Sveriges massmedier.

Här är min medverkan i p3-populär tidigare idag. Jag är med 01:07:40 in i programmet tror jag... och jag är "on fire".

Kolla in Svenska Dagbladet imorgon fredag. det ryktas om ett helt uppslag till.

Dessutom: Frej & Simon G = Far & son. Vi uppträder på klubben "Vänner & bekanta" på Kolingsborg i Stockholm nu på lördag.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Åh den glassen ja (rubriken) den var ju inte så god. Vad var det den hette?

5:34 AM  
Blogger Simon G said...

Brizz, tror jag.

6:59 AM  

Post a Comment

<< Home