Saturday, March 03, 2007

Fun! Fun! Fun!

Pikes fru fick lunginflamation. Vi hämtade antibiotika åt henne i fredags. Igår var det min tur att börja poppa bakteriedödande piller. Smittsamt det där. Jag går alltid till en läkare vid Hötorget eftersom han är på pricken lik doktorn i Picassos äventyr. Virrig, vita valrossmustascher, tysk brytning och plirig blick. Kollade upp tån också, den har blivit lila. Jag blev informerad om att man bara behandlar tårnas kapten, matroserna lämnas helt åt sitt eget öde. Den var inte bruten i alla fall. Idag ska jag byta t-shirt. Jag blev sponsrad för första gången i mitt liv igår. Fick två t-tröjor av klottrarbutiken Highlights.

I övrigt har jag redan hunnit med att bygga en karusell i Lego, bevittnat en pojkes diarréattack, fikat loss på café Edenborg, fått i mig en rejäl mängd starköl och humörtobak och... ja jävlar i det... jag måste spara lite info till serieboken också. Har ni tänkt på hur roligt man kan ha om man lägger manken till? "Sky is the limit" brukar folk säga. Simon skrattar åt gränser, bitchslappar ödet och pissar oändligheten rakt i ansiktet.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du har ett oerhört vulgärt språk och jag vet inte om jag kan låta min dotter bjuda in dig till mitt hem. Vi bor i Karlstad och hon har varit din beundrare sedan länge. Men nu ska jag ta mig en titt i dina "serier" för att se vem du egentligen är!!!

2:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du går ut hårt minsann, fortsätter du i den här takten lär du studeras som medicinskt under innan du är hemma igen.

Du kan ju alltid blåsa liv i SMAK under resetiden, den vinklingen lär väl inte inkräkta på boken och jag är säker på att många med mig är nyfikna på hur du trakteras

1:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

"Simon skrattar åt gränser, bitchslappar ödet och pissar oändligheten rakt i ansiktet."

Fy f*n vad bra sagt :D De lär jag quota' många gånger i framtiden! Lycka till på resan Simon! Hade planer på att bjuda hem dig, men men.. jag kom aldrig tillskott. Skoj att du har fått så många inbjudningar.

2:56 AM  

Post a Comment

<< Home