Wednesday, April 11, 2007

Las Palmas tvingade mig att göra det

Första gången någon ställer in. Jag ringde till kvinnan som bokat in sig för morgondagen i Malmö. Hon sa något om "levern och njurarna", "in och ut på institutioner", "behandlingshem", "inte tillgång till Internet"... kontentan var i alla fall att jag var dumpad. Tur att jag får stanna en extra natt i Helsingborg. Slipper bryta mot mina tre grundregler också. "Dom tre grundreglerna? Dom tre grundreglerna?" undrar ni nu... Hääng med!

Simons 120 dagar och de tre grundreglerna:

1. Jag ska resa runt i Sverige i 120 dagar.
2. Jag får max sova 2 nätter på samma adress.
3. Jag får inte sätta min fot i min egen lägenhet under resans gång.

Imorgon ska jag se mina vänner i orkestern Slagsmålsklubben när de uppträder på Mejeriet i Lund.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Och vad kallar hon sina testiklar?
"Levern & njurarna", om det vore så väl

1:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ditt jävla bög.

4:22 PM  

Post a Comment

<< Home