Friday, April 06, 2007

Vi blir i familjen

Jag fick en freestyle med videofunktion. Nu blir tåg/buss-resorna dubbelt så kul. Har saknat att lyssna på hiphop varje dag. Tack mamma, pappa samt mormor & morfar för denna procent. Idag ska jag på släktträff i Forsakar.

Några vanliga frågor:

F: Bloggen verkar lite väl barnvänlig. Mörkar du mycket händelser?
S: Ja. Ni kommer att få läsa allt i boken sen.

F: Hur går du runt ekonomiskt?
S: Jag hyr ut min lägenhet i Stockholm i andra hand. Hyran jag får i handen täcker resekostnaderna. Jag blir bjuden på mat och boende av dem som anmält sig till projektet.

F: Hur går det med Las Palmas under resan?
S: Jo, tack det knallar. Vi har en del spelningar. Nästa är i Göteborg 14/4. Kolla www.laspalmas.se för mer info. Snart ska vi träffas två dagar i Ronneby och spela in nytt material. Jag gör en del gästinhopp som rappare under resans gång dessutom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home