Monday, March 26, 2007

Så få frågor, så få svar

Vi fortsätter frågestunden med två frågor inskickade av Henrik Bromander.

H: De flesta har nog bjudit in dig för att de vill komma med i serien. På din hemsida antyds det att alla kommer med. Hur ska du få plats i boken?

S: Bara ett fåtal kommer att "komma med" i boken. Kanske kommer alla med på ett litet galleri av minibilder. Jag har inte antytt ett skit på hemsidan.


H: Du har börjat blogga. Känner du dig inte smutsig?

S: Självklart får det mig att känna mig oren. Fast det är en känsla jag kan uppskatta ibland.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ska väl =-Dayw-= åggh passa på att fösa in en fråga:
Har du nödgats låta bli att köpa någon rolig sak av den anlednin' att du inte velat kånka runt på den under resan, och hur hårt grämer du dig i så fall?

11:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag är nog inte lika förtjust i ägodelar som du är. Jag gillar att äga böcker, men kan inte komma på något jag grämer mig över just nu.

4:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

How did you become as crazy as you are?

8:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

In one pf your lyrics you say "Riktig mammaknullare precis som simons fader" how do you feel about that?

4:19 AM  

Post a Comment

<< Home