Thursday, March 15, 2007

Min PRAO

Hej! Jag är på serietecknarskolan i Hofors och bor hos en främling / före detta elev där. Sängen jag sover i tillhör egentligen en tjej som driver bloggen Inkdummy, som jag läst en gång när den handlade om Galago. Jag bor hos hennes rumskompis Yvette, medans Inkdummy-Elin är i Sydafrika och förtrycker negrer.

Min mamma ringde igår och sa att hon föjlde min blogg, men hon misstänkte att jag använde vissa kodord så att hon inte skulle förstå allting. Det stämmer i och för sig att sparar det mesta smutset till serieboken, men kodord? Nääääh...

Imorgon åker jag till Sälen och kanske tar en tur på skidor om tån håller (fortfarande lite öm). Fick just låten jag spelade in med Spakur och Lo-kut på min email. Jag lägger upp en länk till den i dagarna, när jag fått hjälp med tekninken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home