Sunday, March 11, 2007

Hög på Sverige

Nu lämnar jag Uppsala för Felingsbro. Har just levt någon sorts lyxliv hemma hos Agneta Munkhammar, mamma till rapparen Motorisk Afasi. En härlig familjefest på 10 pers igår. "vilket gäng vi var" osv... Matrekordet är slaget och jag känner mig varm inombords när jag tänker på hur snälla alla varit mot mig på sista tiden. Jag och Spakur och Lo-katten spelade in låten "Janne Schaffer", en ganska spontan mp3-a som jag planerar att släppa via den här hemsidan under resans gång.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kära Simon
Det var verkligen roligt att ha dig här. Tack för dina fina ord på lappen.
Jag har nu kontakt med din far och vi ordnar en föreläsning här på biblioteket vad det lider.
Du är verkligen duktig och tapper, gott mod.
Din Agneta

3:10 AM  

Post a Comment

<< Home