Tuesday, March 20, 2007

På drift

I morse vaknade jag och mådde lite konstigt. För första gången på resan kände jag att jag saknade en fast punkt i tillvaron. Det kom knappast som en kalldusch, jag hade räknat med att det första ruset av frihet och action skulle mattas av efter ett tag. Hittills har jag nästan bara haft roligt, nu börjar det här livet bli vardag. Det kommer förmodligen gå ganska mycket upp och ner framöver. Ser ändå fram emot att kunna slappna av mer nu när jag börjar vänja mig. "Buddy" som bokat in mig här kommer från Kalifornien och bor nu i Värmland med sin familj. Har just plöjt en hög med 70-tals serietidningar från Rip Off Press.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej hej. Jag gillar verkligen det du gör och önskar all lycka. jag kunde inte undgå att du senare på resan skulle till Vara, Alingsås och Trollhättan, har du nån spelning eller så på nån av de orterna? det hade varit kul..
PEACE

5:58 AM  
Blogger Simon G said...

Klappade spelningar hittas på www.laspalmas.se
Inga spelningar på dina orter tyvärr. Tjata på din lokala pub att de ska boka oss!

6:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

alright

8:17 AM  

Post a Comment

<< Home