Thursday, June 07, 2007

Alströmer Disco

Snart 100-dagars jubileum för resan och jag känner mig lycklig. Den här trippen verkar följa någon slags smörig Hollywood-dramaturgi. Sen vi sågs sist har jag bland annat besökt ett potatis-muséum, spelat Alfapet och druckit två folköl (3,5%). Imorgon ska jag till Uppsala och gratulera min kusin som tar studenten. Om en vecka drar jag till Hultsfredsfestivalen. På lördagen kl. 21 uppträder jag, Frej, Sandro och förmodligen Spakur, Egon Drethöl + ev. någon mer på en scen jag glömt namnet på. Vi ska bl.a. köra vår "Glad för en dag"-låt som ligger på Rockpartys startsida *påminnelsetle*... Calle Thörn har tyvärr körtelfeber och ligger mjukt nerbäddad i bomull. Blev lite orolig för karln när han inte svarade i telefon på två veckor, men igår fick jag ett sms där han skrev att han var "på väg tillbaka, men utmattad".

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hultsfredslördan? Jag kan inte hitta er nånstans på deras spelschema. Det hade ju varit så jävla trevligt att se er där. Peace

12:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Får väl hoppas grabben är frisk till Arvika, för ni ska väl dit?

3:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kortelfeber ar det varsta

7:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Det är bra, Emil. Hopbrytningsfandom anmäler ånyo sin närvaro och uppskattar givetvis hit-namntappnin'en, etc.

9:18 AM  

Post a Comment

<< Home