Tuesday, March 25, 2008

Turist




Foto: Idha Lindhag


Tidigt imorgon flyger jag till Kambodja. Semester, liksom. Kommer hem 10:e april. Min telefon kommer nog inte funka där, men vill ni mig något får ni gärna maila mig på gardenfors@email.com (kolla... jag är hård nog att skriva ut min fullständiga emailadress på bloggen, inget jävla gardenfors[snabel-a]email.com, här inte. Jag är inte rädd för spam.)

Skrev just på ett temporärt kontrakt med ZTV. Jag ska vara programledare för en talkshow i 6 avsnitt. Det blir på måndagskvällar med start den 14:e april. Vi kallar det ZTV Presenterar: the Simon Gärdenfors skräpkultur-show. Jag kommer att fylla programmet med tecknade serier, godisförpackningar, flipperspel, tips på risiga komedier, skämtartiklar, slapp litteratur, snabbmat, tecknad film och annat som ligger mig varmt om hjärtat.

11 Comments:

Blogger Johannes Aggro Torstensson said...

Sign me up, son!

2:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ser givet fram emot den hotta dvd-boxen inkl. ärevarv, gatlopp & Eriksgata i extramaterial. Det största på tv sen Varuhuset bla bla snavl stri

3:08 AM  
Blogger LINMEA Nea Linnéa said...

Du är så himla fubbig! Och LYLLOS.

4:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Grattis, jag ska göra en kanalsökning.

3:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Shit.. du som är så rapp i käften, det var på tiden att du fick en tv-show. Eller är det sant förresten?

Hursom.. glöm inte att komma på nån kaxig catch phrase som du hälsar respektive hejdå:ar publiken med..
något annat än "halloj" för hej och "vi säger så" för hejdå.
Tror annars du har potential till att skapa ett nytt "nattsudd" som stått obesegrat i snart en hel generation.

2:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Holiday in Cambodia

3:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ha en skön rispaus mannen!
/P

10:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

ztv är kåta på dig :)

12:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Fan, i comhemhus måste man betala extra för ztv.
Synd att det inte var svt, du kan ta över från Doreen, hon suger nämligen! Du borde vart med i tv-stjärnan.

11:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Man kommer att kunna se programmen pa natat ocksa, sa misstrosta inte, och lagg for allt i varlden inte mer pengar i comhems fickor.

12:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Fan vad snygg du är! :-D

mackan

4:06 AM  

Post a Comment

<< Home