Sunday, April 13, 2008

Premiär för min talkshow imorgon

Kl 22:00 imorgon drar det igång. En show på ca 45 minuter. Kanalen är ZTV. Programmest heter ZTV Presenterar. Min debut som programledare.

Temat för det första programmet är godisförpackningar. Gäster i studion är Annica Triberg som skrivit Nostaliboken om godis och glass, samt David Liljemark som ska prata om tuggummikort. Space-bilder närmare bestämt.

Vi tar även en titt på min privata samling i mitt hem... plus att jag och Alexandra Brixel vibbar in dagens utbud i en svensk godisbutik.

Första avsnittet av 6. Kan bli det mest insnöade som visats på TV någonsin.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag ser framemot det. jag har alltid alskat ztvs skitsnacks tv. Och det ser ut att passa dig bra

3:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

*se fram emot*

10:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jadu Simme. Det var ju youtubekvalitet, men David var telegenique och stämmningen var god!

8:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kul att se! Älskar den lite nördiga stämningen, samlare som man är...

12:21 AM  

Post a Comment

<< Home