Tuesday, April 17, 2007

Livet

Lite konstigt inlägg nedan. Det kanske är fel, men en bra metafor för det jag är osv...

Min lägenhet är pissdyrare än ni någonsin kan föreställa er, men det är lugnt. Jag ringde en berömd bostadsförmedling. Några sekunder senare är hela bostadsbrist-fandom på min penis likt myror över en kvarglömd Calippo på gräsmattan en solig dag när man är ledig. Det är sant som de säger... vill man hyra ut en lägenhet i Stockholm behöver man bara säga "jag har en lä..."

Mår mycket bäddre idag. Fick sova ut (Nyhet: sömnbrist förstorar problemen i skallen) och slappar nu på Malmös konsthögskola.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Får du inställd slaf och är på väschötasidan av landet kan du låna en soffa i Borås. 033-41 49 56 Sigge

5:01 AM  
Blogger Simon G said...

Det kan bli aktuellt Sigge. Lång tid ingen syn.

5:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

sömnbrist? what about tupplurarna?

6:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Det är inte alla som erbjuder sovplats mitt på dagen. Synd att vi sprang om varandra på konserten igår, jag var full.

3:59 AM  

Post a Comment

<< Home