Wednesday, April 25, 2007

Släpp in färgen

Skulle du låna ut din nyckel till den här mannen? Jag är förvånad över hur många som litar på mig och lämnar mig ensam i lägenheter och hus. Tja, jag är ju en mysig kille och jag har lovat att uppföra mig väl, men den som säger att "vi svenskar är så stela" borde tänka igen.

Idag är en sån dag, då jag vaknade jag med lånad nyckel och tom lägenhet. De enda förhållningsregler jag fick av min värd, var att jag inte fick posta falska inlägg i hennes blogg (lösenordet fylls i automatiskt). Läs hennes texter på http://rutan.blogg.se.

Ur presentationen:

Rutan (kvinna 54, ale)
"Ta ut all glädje i förskott, så får du roligt två gånger!"

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja det låter intressant. Har inte tänkt på det innan men hur många av dina värdar har varit kvinnor? Har du träffat nån brud, alltså "brud-brud" på resan eller du kanske redan hade flickvän.. jag är ju inte insatt!

/Singe

6:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nån brud med slöja på ett bröllop? Inte vad jag minns.

8:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ingen fara - hade du ställt till nåt hade jag förnedrat dig i min blogg...

Nu kom jag att tänka på att du även hade grannens nyckel. Tur han inte visste det.

2:42 PM  

Post a Comment

<< Home