Wednesday, April 18, 2007

90000 är en häppis

Titta hit alla mellan Alingsås och Stockholm! Det har dykt upp ett ledigt datum den 5:e juni. Jag blev avbokad med den skojiga motiveringen "svartsjuk pojkvän". Maila gardenfors@email.com

Mina snälla värdar bjöd med mig på Public Enemy i Helsingborg igår. Det var härligt att se. De passar bättre som lågliv än som rockstjärnor. De hade mindre publik än Slagsmålsklubben, men de var glada ändå. Blev påmind om hur stor del av mina dansmoves jag rackat rakt av från Flav.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det var en jävligt fet spelning. Det var meningen att jag och tre polare skulle hänga med dem du var med men så blev det icke. Så då missade man dig, men det ryktas om att du kommer till Fridhems folkhögskola i slutet av maj till min korridor så vi syns väl då. tja.

11:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Å fan! Var du där? Det var så jävla fett. Flavs bassolo var ju inte att leka med heller :D
En kul anekdot:
Var på väg till dunkers efter jobbet. Och gick förbi tivoli. Då kom Flav gående. Jag blev helt chockad(hade ingen koll på att de spelade just den dagen. Trodde inte de skulle lira förrän på fredagen eller lördagen.)
"Hey, Flav!" sa jag på väldigt knepig skånsk-engelska.
Han verkade lika chockad som jag.
"See you tonight!" sa han och gick iväg.

Drog ju såklart iväg med en gång och köpte biljetten och såg konserten sen.

Såg en intervju på youtube. Där han snackade om Helsingborg. Han var visst fett förvånad över att nån överhuvudtaget kände igen honom .

Aja. :)

Vet att det här är en jävla sen kommentar. Men vad fan.
Ska köpa boken så fort som möjligt.
39 spänn är fan inte mycket.

Ha det gött!
http://www.youtube.com/watch?v=nsM4vkZGrzY

3:54 PM  

Post a Comment

<< Home