Wednesday, May 02, 2007

Snuff! Thrash! Underground!

Det här börjar mer och mer likna en fängelsevistelse än en käck Nils Holgersson-resa genom Sverige. Här sitter jag blodig och sönderslagen, med trassliga mänskliga relationer och ekonomiska problem, hotad till livet och inblandad i tung kriminalitet... japp ni hörde rätt. Jag kan inte gå in närmare på någonting nu, då jag ligger i förhandlingar med kvällspressen om delar av historien. Snart kan jag dock bjuda på smutsiga foton och lite annat smått och gott.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

satt precis tyckte synd om mig själv men nu har jag ändrat mig till att sitta och tycka synd om dej..

6:07 AM  
Blogger Empa said...

wtf!
dead man dont rap

11:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Finnes försäkring, förresten?

11:12 PM  
Blogger Simon G said...

Japp... den här gången finnes försäkrin'

3:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dum fråga till =-Bidragskingen-= TM, insåg jag... "ehe". Gött 'nulle för gamäng et sprätt.

7:20 AM  

Post a Comment

<< Home