Thursday, April 26, 2007

The little power-blogger

Jag blev bortglömd. I förrgår kontaktade jag min värd i Norrköping och det kom tydligen som en kalldusch att jag skulle dyka upp. Hon skulle simma så hennes pojkvän fick vakta mig i lägenheten ett tag. Det hela kändes bra, för då kunde jag med gott samvete hänga med mina vänner i Norrköping istället. Vi blev fulla på Babyl house.

Jag vet att jag kan ha lite dålig framförhålling. Jag är sen med att påminna dom jag ska bo hos om att jag dyker upp. Många säger: "Vi undrade om du skulle komma över huvud taget". SMS, säger jag. Skicka ett SMS och fråga om ni är osäkra.

Idag drar jag till Stockholm. Göm godiset.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kul detalj! Vem har varit mest lax hittils då (oavsett om du fått vakna själv). Typ bara "hej kom in" och sen har du fått greja allt själv... jag försökte ju pricka in ett datum men det gick inte.. om du hade hamnat hos mig hade jag gett dig rätt mycket spelrum eftersom... jag är ingen jävla entertainer lixom.. vill folk showa ofta?

1:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

bara vi som var smarta nog att hitta hitta.se!!!!

1:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

haha <3 babyl house!

4:47 PM  

Post a Comment

<< Home