Sunday, June 17, 2007

Fnizz II

Jahapp, då har man överlevt ännu en Hultsfredfestival. Ska snart till Jönköping igen, just nu är jag på ett café med Sandro som för tillfället intar en falafeltalrik. Vår show var ösig, men jag insåg hur kass kondis jag har. Var bara uppe på scenen i 10 minuter, men blev nästan svimfärdig av utmattning efteråt. Satt uppe hela natten till idag och berättade roliga historier med Spakur, Frej, Afasi och Sandro. Med roliga historier menar jag då inte anekdoter ur våra liv, utan rikta gamla vitsar av typen man finner i böcker som "Ha! 333 roliga historier", "Hi hi!" längst ner på gamla Kalle Anka-sidor osv... Jag tror vi dammsög hela förrådet från våra hjärnor. Det blev en del "fräckisar" också.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jobba upp kondisen och kom sedan till Västervik och röj loss på Congero.

//asstrid
olssonastrid@hotmail.com

5:42 AM  
Blogger chrillebrun said...

har du hört den om negern som fick fel väckning under apartheidtiden?

2:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Japp, jag drog den och det var faktiskt den som blev mest uppskattad.

2:06 AM  
Blogger chrillebrun said...

Det är en stående klassiker som allid levererar... En vitsarnas Karl Malone. Du borde ju fanimej göra en serie om den :)

3:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du umgås med så dåligt folk.

1:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

http://www.rockfoto.nu/band/Rockfotostudion/spelning/20070616/bild/29116
Vilka är killarna till vänster simon , frej, du o afasi ser jag ju.

2:19 PM  

Post a Comment

<< Home