Saturday, June 09, 2007

Nöjesbranschen

"Chillar" i Uppsala hos mina kusiner. Fick ännu en avbokning, så jag stannar i Uppland en natt till. Blev erbjuden mat, sovplats och bål om jag kör ett par låtar på en privatfest där min kusins pojkvän ska uppträda med sitt screamo-band ikväll. Träffade Spakur igår också, och han var med på att rappa på festen ikväll också, så det kommer bli skoj.

I övrigt börjar jag få lite hemlängtan. Speciellt igår när jag gick omkring i mina kvarter utan att "få" gå hem. Tre veckor kvar, det kommer nog gå snabbt i alla fall. Ser fram emot Hultfred också, trots att jag förmodligen kommer att få en festivalöverdos i år. Har redan varit på Siesta, ska snart till Hultsfred och spela ett par låtar, sen blir det riktiga Las Palmas-spelningar på Emmaboda och Ogräsfestivalen och efter det åker jag till Arvika med Galago (där jag också kommer att rappa lite i Galago-tältet). Kolla www.laspalmas.se för lite mer info om spelningar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home