Tuesday, January 29, 2008

Ljuset i slutet av tunneln

85 jävla procent är jag uppe i nu.

11 Comments:

Blogger Grovt Initiativ said...

vafalls? ingen illustration av hur 85 procent av något kan se ut?

5:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

WOHO!

3:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Yeeee! Sitter på spänning. vill ha boken nuuuuu!!!

4:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

hypsilo:

palla

9:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja det ska bli kul o se! Själv undrar jag hur många ouppklarade brott som kommer kunna kopplas till dig när du väl spiller sanningen om syndresan..
Snuten festar! :)

11:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Borde du inte hunnit längre med tanke på att den ska komma i april, slappo?

11:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ha ha, jag skrattar ha-ha, Johannes. Självklart har jag räknat in, trycklämning, layout, korr och dyl i arbetsprocentantalet. Nästa vecka är jag klar med seriematerialet.

11:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hmmm, när kommer du och Calle Thörn ut med nya låtar? om ni gör villsäga..

5:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Calle har just nu en välförtjänt paus, vi får se när nya låtar kommer. Finns en del osläppt.

8:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ah vilken slappis det där.. hehe. Hade ju varit kul om något hade kommit, inte för att det andra är uttjatat för det är det då inte jag kollar fortfarande på tv och dricker kaffe och allt sånt. Ah äeh vet inte vad jag ska säga, era låtar är verkligen guld värt! Det spelas alltid här hemma. Och då menar jag verkligen alltid! lycka till med boken! :)

8:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

85% är ju en del faktiskt. 85% av tusen miljoner till exempel. Eller 85% av världens myggor bor i min trädgård. Men å andra sidan kan det ju vara obetydligt också. Fisken är till 85% död liksom... ja, men den lever ju ändå så det är ju lika med 0%.

12:39 PM  

Post a Comment

<< Home