Tuesday, May 27, 2008

Cermonimästaren




Det näst sista jag gör innan jag lämnar Sverige är att ännu en gång medverka i p3:poulär och deras inslag "Styrelsen". Pang tjong så vart man åsiktsmaskin. Jag ska vara på plats i radiohuset kl 11:00 och gissar på att vi kör igång strax efter det.

När jag är klar med detta drar jag till Transit studios (som ligger i samma byggnad som Konstfack på Telefonplan) och säger hejdå till alla där. Jag flyttar ut från lokalerna där jag tecknade "S120D" och bjuder på en påse starköl. Befinner du dig i närheten och är minst ytligt bekant med mig, så kom och ta farväl. Jag tar med en påse böcker till billigt pris också. Det börjar runt 15 med att Samarth bjuder på indiska tilltugg (men dom räcker nog bara till Transit-sittarna).

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Knöyv - detta med kalaset var igår alltså? Läste det först nu.

10:06 PM  
Blogger Simon G said...

Nej det är idag! Kl 15... Inget stort party bara ett hejdå i en timme ungefär, men kom förbi om du är i närheten.

12:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kniv #2! Jag klockar här alltför sällan - "helt fel forum" för snabba besked. Nåväl, jag får väl trösta mig med radioinslaget, om jag hittar't på webb'n...

9:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

13 min i del 3 var det alltså...

9:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

"Kalla mig galen - galen i dig", hoppsan!! Luktar det Stimpengar här eller är det bara jag, höhö!

9:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Oups, var det i del 2? Jag kanske spred irr-information ovan...
Tvångströje/James B.-konceptet är f.ö. alldeles strålande.

11:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

"Heterosexuell ...för det mesta", hö hö! (hörde klart'et nyss)

12:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

hahah, fett skön

5:54 AM  

Post a Comment

<< Home