Tuesday, May 15, 2007

I must save Mary!

Här i Osby gäller videospel för hela slanten. Karln jag bor hos har en Neo-Geo-emulator, så vi spelar Spin-master så det står härliga till. Ett cartoonigt spel där man knockar sina fiender med jo-jo. Vi har även gått loss i Metal slug 1-5 plus, och tävlat i Streetfighter. Fast sumobrottaren E. Honda har en ganska svårslagen move, så det blir mest att man matar på med x-knappen tills solen går ner över fader Gunnar-statyn. Vi ska försöka få igång C64-emulatorn också. Tur att jag ska stanna två nätter.

7 Comments:

Blogger Grovt Initiativ said...

ja vad i helvete menas med den där E.Honda-grejen!? de har ju sabbat hela spelet med den där armveven, jag försöker förbjuda mina kompisar från att välja honom men alla vill fuska, de svinen.

2:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

C64! Ja tacka vet jag "Mickey"! Kommer du ihåg det? Man var en förälskad skolunge som skulle undvika sina lärare i olika passager i en skola för att nå ut på skolgården till sin tjej. INGEN jag känner har hört talas om det och jag har inte hittat det på nån c64-site överhuvudtaget.. spooky.. kanske drar jag bara en skön hallis?

/Ninjasvinet

10:43 AM  
Blogger Bored? said...

"Vi ska försöka få igång C64-emulatorn också. Tur att jag ska stanna två nätter." Hahahaha, det kan ju ta sin tid ;p

11:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mikie heter det.

3:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mikie var stort i Hjärup. Anders Lifvenborg hade klarat det och när vi frågade honom vad som hände då rodnade han och svarade "man använder munnen".

3:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mary är räddad och tryggare än någonsin

12:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Allt med emulatorer är skitenkelt.

är själv ägare till Playstation, Gameboy Advance och supernintendo emulatorer.
Just for the nerdy information

11:54 AM  

Post a Comment

<< Home