Sunday, May 06, 2007

Debase

Sitter på sju-11 på Medborgarplatsen och väntar på Finn. Sov hos honom i natt och i morse kollade vi på några avsnitt av VH1s "the white rapper show" där höjdpunkten var när Bushwick Bill gästade. Har i övrigt tagit det lugnt och vilat upp mig ett par dagar i en lägenhet Frej och Maja lånat av hennes brorsa. Fick just ett sms av Frej som köpt en ny väska åt mig, då den gamla är trasig. Det är fan rörande vilka vänner jag har. Imorgon ska jag ta ut stygnen ur huvudet.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du sparar väl stygnen? Bla bla du vet vad.
Rubrikerna i bloggen är för övrigt rena Hela havet stormar i att hoppa på givna skrattnerver.

12:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Fan, jag tänkte inte på att spara stygnen från huvudet. Dock: det går fler tåg. Om en vecka ska jag ta ur stygnen ur tecknarhanden. Då ska jag spara dem i litet kuvert.

3:46 AM  

Post a Comment

<< Home