Thursday, May 03, 2007

Kalla mig "galen"







Överst: Ett svenskt psyko
Mitten: Las Palmas poserar som Geto boys på "We Can't be stopped"-skivan
Underst: En bekymrad Simon försöker lösa ett par praktiska problem någon dag senare

Min strategi är ju som bekant att säga "A" i bloggen och att sedan säga "B" först i serieboken. I alla fall: Jag och Calle blev överfallna innan en Las Palmas-spelning i måndags. Jag fick bl.a. en flaska krossad i huvudet och fick sy sammanlagt 10 stygn.

Foton av Calle Thörn och Sara Norman Heckscher

13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fan vad du ser ut Simme! Stå på dig man. Vad var det för gökar ni stötte på?

Las Palmas-bröderna i Bergsjön sänder en tanke.

Ser ut som du råkat ut för han galningen i Motorsågsmassakern ju.

4:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kom ihåg hur många som stöttar dig och säcka inte ihop för några idioters skull..

2:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Oj jävlar, varför sa du inte att du skulle bli överfallen? Nej fan alltså Simme... Ta det försiktigt. Jag har din penna. DIN penna. Den är min penna nu. Jag saknar dig men nu har du varit borta så länge att ditt skratt ekar i min skalle, mer avlägset för varje dag. Det där blodet ser förresten äkta ut. Är det inte serieblod?

Ta det försiktigt vännen.

2:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

O nej vad crazy.
Vad gjorde du for att provocera fram det? He he
I slutandan vinner val serien pa det iallafall och du ser inte for tagen ut pa bilderna
Stay chill

5:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Shit mannen .

11:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vaddå "provocera fram det"? Vad fan menar du Caroline? Varje gång du fått stryk, har det då varit på grund av en provokation? Va?

4:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ewww!

9:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sånt händer inte här. Säg till när du behöver vila upp dig från storstans farligheter.

1:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

det va några läskiga mini.gang warrior killabeez, som jag kallar dom.. homosexcuals!1 //las palmas

5:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Eeeh nej, jag har aldrig fatt stryk....ville bara vara lite rolig...sorry ake att du inte fattade...och att jag inte kan skriva ditt namn pa ratt satt.

8:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jävla arslen som gör sån där skit!
Synd på spelningen också!

ps.
Det ryktas om att gärningsmännen var förortssnubbarna YERS och ADM. Ge dem vad de förtjänar!

8:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag träffade en lirare på Arvikafestivalen som sa att han kände de som gjort'et, och att de efter det nesliga dådet hade promenerat hem till honom med era ryggsäckar. Det var öl i dem, vill jag minnas att han sa. Något mer kan minns jag inte, jag måste varit full för annars pratar jag inte med främlingar.

11:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Klockrent att köra "We can't Be Stopped"-fotot! Har jag alltid velat göra. Fast jag har aldrig fått åka sån där sjukhussäng med hjul..

2:24 PM  

Post a Comment

<< Home