Tuesday, February 12, 2008

Klar med serien.

Jahapp, niggers and bitches, då var jag klar med serien.

Nu återstår bara att:

*teckna ett bildgalleri på de ca 70 värdar som inte är med i serien
*lämna till korrektur och därefter ändra stavfel mm
*göra framsida, baksida, rygg och försättsblad
*teckna en karta över Sverige och lista orterna jag besökte
*montera sidorna
*lämna till tryck

Trycklämningen är i mars och sen tar det en månad att trycka. Relispartyt blir med största sannolikhet i Stockholm den 26:e april 2008. Ropa på din biologiske son.

16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fan va grymt!! jippi! det ska firas med farfar.

3:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Grattis till i princip hela inne, ett så gott som fullbordat (samlag) mästerverk.
*ivissmån-schackrutig-halsduks-vevle*

8:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hur många ex kommer att komma?

12:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Första upplagan är 5000

3:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du är COOL!

10:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Congrats!
Ser fram emot boken å det grövsta.
Snart kommer väl nya Galago antar jag och då får man en fingervisning, danke schön!

2:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Grattis.

3:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vi som är med får väl friex va?

5:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag är en partyhatt bland serpentinerna!

1:52 PM  
Blogger Johannes Aggro Torstensson said...

Fy fan va Birdman...

6:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Johannes 1: Det ska vi nog kunna ordna [baklänges skratt]

Johannes 2: Vad var det som var Birdman? RPDBS?

7:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dubbelgrattis

4:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Grattis! Stolsdynorna kan misstas för bröd.

5:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Linné was so impressed in Alingsås.

1:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

GRattis! vad ska du hitta på nu då? Kontakta sjöhästen om dess tysdnadstecken eller dricka öl? jag hoppas jag blir snygg i bildgalleriet. HEj då

4:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du blev söt i galleriet. Mina framtidsplaner dyker snart upp på ett blogginlägg nära dig.

9:17 AM  

Post a Comment

<< Home