Wednesday, June 20, 2007

Stor i Näsåker

Hon jag bodde hos i Härnösand var född i Näsåker. Nu bor jag hos en familj i Näsåker och har träffat en annan kille från byn som var stött över att han inte blev utvald som värd. Tre pers från samma by på 500 pers som bokat in sig oberoende av varandra... och samtligade missade Johannes Nilsson när han bodde här under en period.

Kalsongeldar-inslaget har visats på Landet runt nu också har jag hört. Jag tipsade bara om det för tidigt. Jävlar vad det här projektet har exploderat. Stoppa mig, någon.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jag såg faktist inslaget i Landet runt, mycket bra simon ;)

11:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

längtar du hem? bara en vecka kvar!

7:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

kollade på inslget nyss på svt.se, fan va j'vla sjukt roligt!

1:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ska jag sticka till "Rufus" en slapp vältummad sedel & en avslagen PET-flaska must, för att stå och vinka in segrarens imålgående med en schackrutig rallyflagga?

12:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

GLAD MIDSOMMAR

1:32 AM  

Post a Comment

<< Home