Friday, August 03, 2007

Ur liten gnista föds den stora lågan

Jag har gjort klart de 6 första rutorna på boken som kommer att heta "Simons 120 dagar". Ligger bra i handen. Spännande känsla. Nej, jag tänker inte lägga upp bildexempel här på bloggen, jag vill att det ska bli en överraskning.

Gissningar och lösa planer baserade på hur det ser ut nu: Boken kommer att släppas till SPX 2008, dvs slutet av april nästa år. Formatet blir originalpocket med två rutor per sida. 392 seriesidor + ett bildgalleri. Rated XXX. Jag har inte skrivit på något förlagskontrakt, men det är nog inte svårt att gissa vem som kommer att ge ut den.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

xxx!?

3:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Okej, jag överdrev lite. Lika barnförbjuden som Turist ungefär

4:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

...kan man välja att vara cencurerad?

4:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Man kan maila mig och diskutera ev. maskering. gardenfors[snabel-a]email.com

5:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hashbiten som jag köpte av brännvinshosten på carmen den kvällen fick ödestigra konsekvenser i norska tullen dagen efter..

6:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Postade under fel tråd. Men blir det mindre sant för det?

6:50 AM  

Post a Comment

<< Home