Thursday, July 05, 2007

en mästarplan

Då var jag igång. Idag har jag skissat 10 sidor på bildmanuset. Känns bra i hela själen. Min renlevnads-drive sket sig givetvis efter mitt dj-set, men nu är jag "på vagnen" igen. Eller vad fan, min ambition är att enbart supa på helgerna.

Simons sommarplaner:

* teckna serier
* uppträda med Frej i Galago-tältet på Arvikafestivalen 14/7
* uppträda med Las Palmas på Emmabodafestivalen
* uppträda med Las Palmas på Ogräsfestivalen i Ronneby 18/8
* uppträda med Las Palmas på Vibes i Göteborg 30/8
* träffa min storebror och hans nya bebis när den fötts

... det är allt jag har inplanerat hittills. Förutom en ritafton på 91:an ikväll och en grillfest imorgon.

8 Comments:

Blogger Empa said...

Jag saknade äkta las palmas-låtar på debaser, men din hiphop-erövring av rockermusiken var helt ok.

Jag önskar Janne Schaffer - den är grym.

11:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

lira vardags-vd på arvika så bjuder jag på öl...

12:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Va? Ingen Calle Thörn och Las Palmas på Arvika? En instution har försvunnit. Eller?

1:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag VISSTE att jag skulle missa något stort bara för att jag dissar att åka till arvika.
skiiiiiiiiiitliv.

4:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Calle pallade inte Arvika i år. Instution? Det finns ju fler tillfällen att se hela Lasse P, som bekant.

2:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

lär ju komma och titta i tältet då om inte bakfyllan tar ut sin rätt för mycket. då vill vi ha du har mail!

10:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

vilken tid är det där på torsdagen, i tältet på arvika?

8:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Det är på lördagen

11:02 AM  

Post a Comment

<< Home