Wednesday, June 27, 2007

Att återvända i triumf

Två nätter kvar "på vägen". Jag är tillbaka i Stockholm och jag träffar folk jag känner för första gången sen Hultsfred. Vi äter omelett och kollar på Sex and the city på dvd. Kiruna var nog den staden som hade attraktivast utseende på hela resan (såg ut som i Sound of music ungefär), men jag blev automatsikt glad när jag återsåg Stockholm. Imorgon ska jag bli välkomnad hem i Radio Stockholm (eller vad det heter nuförtiden SR, i alla fall). Klockan 09:00 ska jag vara på plats.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kommer det sändas 9.00 också?

6:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Japp, det är direktsändn'

8:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Fick du ligga när du kom tillbaka till Stockholm? *nfiken*

11:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Och länken?

1:49 AM  

Post a Comment

<< Home