Sunday, June 24, 2007

Ett stort grattis från alla oss på Simon G!

Firar just nu en Umeå-bos 32-års dag. Vi har bland annat kolla på Doktor Snuggles med hans son. Jag var väldigt förtjust i Norpan när jag var liten. När jag kom in i mitt nya värdhem möttes jag en stor orinalteckning av Dj:Röv, som David Liljemark ritade på en Arvikafestival. I pratbubblan stod det "Barnbarn, dä ä livets efterrätt, dä se.". Brevid bilden hängde en brandyxa.

Inte så många dagar kvar nu. Är på gott humör, men känner mig väldigt känslomässigt utmattad. Jag tror jag gillar det.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hur knallar sluttampen då? Kommer du sakna livet on the road? Iofs måste du ha haft rätt mycket vana i och med att du är artist o bergis har tufflat runt i turnebuss förr mellan små jävla hålor för att spotta rim.
Det har varit najs att följa iaf. Var kommer jag kunna tjacka boken och vad tror du själv den kommer att gå lös på?

Boom-shacka!

/Andie

9:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

...som en brandyxa.
Hett med återseende av det pulserande orget; ett foto från Arvikat då det begav sig fanns länge uppe på inter-NÉTT jämte en gammal Petrini-intervju (i "Lurad igen!"), men tycks vara nedtagen nu när jag tyckte hela riket skrek efter ["...Popstop! För fan K-A! Du kan'te göra såhär!!"*] länk inkl bild.
Ser f.ö. fram emot en slapp olschool-fika/lunch. Varning dock att även Sergel lagt ned. Var det "S' svek"?

(*Götebörrvs-Georg i sena Varuhuset)

12:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

När jag möts av fak ta back ar jag osv:
http://panguu.web.surftown.se/serier/liljemark.html

2:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ännu mer rättelser: vid en tur förbi "monnaspeilar-kingen" såg jag att övvervåninggah på Sergel tycks vara helt intakt; således verkar bara nedervåningen ha bytt från grill- till kebabinriktning. Jag trodde för en kort stund att jag hamnat i en tidskapsel modell finare. Får väl kolla vid tillfälle så det ännu är husman - om oralen själv får välja.

9:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kommer du till Arvika? :D

3:31 PM  
Blogger Simon G said...

Japp! Arvika, det är.

1:40 AM  

Post a Comment

<< Home