Thursday, June 28, 2007

Är detta verkligen slutet? Eller är det en ny början? En ny verklighet?

Dag 120 idag. Känns stort. Igår fick jag lägga vantarna på Pontus Lundkvists nya tidning "Det grymma svärdet" där jag medverkar på ett hörn. Kan beställas från www.lystring.com

Vad ska jag göra denna sista dag, undrar nu alla. Jag har just talat i radio och nu ska jag till skämttecknaren Martin Kellermans studio. Senare blir det filmning till en dokumentär om dagens svenska hiphop för "Bevismaterial 2" som släpps någon gång. Sista natten med gänget (läs: 2 pers, ikl. jag själv) blir hemma hos David "Dayw" Liljemark i Skärholmen.

Som sagt, fortsätt att kika in på denna blogg även när resan är slut. Jag är inte beredd att ta farväl.

5 Comments:

Blogger chrillebrun said...

Gratulerar Simon! Du lyckades slutföra ett projekt som verkligen sågs som en utmaning utifrån sett(inte minst logistiskt) jag ska ta ett järn och rulla lokalt ved i din ära ikväll. Saknar ditt hudfärgade ansikte grappo.

kram

din penvän och nyblivna kartongmunk

2:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag ar inte redo att saga farval heller. Hoppas din sista dag med projektet var bra. Lat mig veta exact hur bra det va att komma hem

5:35 AM  
Blogger Simon said...

Hej Simme, jag har just läst Lura mig och undrar om du nånsin fick reda på sanningen om Kiwis in Jeans.

Med vanlig halsning,
Simme

9:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nej, jag vet fortfarande inget om KIJ... snart blir det väl dags att kontakta "Emilia"

2:48 AM  
Blogger chisu said...

grattiss

6:13 AM  

Post a Comment

<< Home