Wednesday, July 11, 2007

Rik, berömd, söt och charmig

Idag är jag bakfull som ett bageri... min "bara supa på helgerna"-regel var det nog ingen som tog på allvar, allra minst jag själv. Jag drar till Arvika i övermorgon, så det lär ju bli mer av det goda då också. Jag och Frej Larsson uppträder i Galagotältet på lördag, tiden får ni fråga om i tältet. I övrigt går det bra med serierna, jag har redan gjort över 50 sidor bildmanus. Disciplinerad jävel. Igår fick jag extremt mycket pengar insatt på mitt konto. Konstnärsnämnden ger projektbidrag till Simons 120 dagar. Vill ni veta hur mycket kan ni hitta det på deras hemsida. Har vetat detta ett tag, men inte vågat uta det innan jag haft möjlighet att ta ut allting i "rubberband banks". Boioioioing! Idag ska jag göra en p3-intervju som handlar om att förbättra bilden av sig själv. Sänds på fredag i Kvällspasset. Jag trivs mycket bra med att vara massmedias nya gullegris.

15 Comments:

Blogger Struten said...

vad tusan ska du göra för en kvarts miljon?

4:54 AM  
Blogger Simon G said...

Supa!

5:59 AM  
Blogger Hankan said...

Perfekt såhär i semestertider ju.

7:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Höhö, jag borde få lite cash. Jag har 0,00kr på mitt konto och har inte ens råd med cigg. Skitliv.

6:47 AM  
Blogger Bored? said...

Simon, du kan få läsa min blogg och betala mej för det om du vill.

Knock yourself out iaf.

1:30 AM  
Blogger Johannes Aggro Torstensson said...

Rapmoney... fan va fint...

8:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag förslår att du investerar dina pengar i kinafonder - fortfarande den mest lovande ekonomin.
Ska du däremot tvunget köra cityboy-stuket o köpa sprit för pengarna kan jag föreslå en del spanska viner...

/MacDonald

4:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

söt och charmig har du alltid varit. ;-)

5:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vilken rolig intervju. Ar du i fangelse nu efter alla olagligheter som du erkande?
Hoppas inte.
Ha det bra

5:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nä, jag kan alltid hävda att jag skämtade om lagen undrar.

9:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Har redaktörerna dålig fantasi, eller? Att ha med dig i SR tre gånger på en vecka är ev. något extremt.. Möjligen är du blötan i sommartorkan.

2:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

HAHA SIMON DU E HELT SJUK! SER FRAM EMOT O LÄSA SERIEBOKEN!!
HÄLSNINGAR FRÅN SVETTIGA NYC
DEEDEE

11:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

KOM HIT FÖRESSTEN O GÖR EN SERIE OM DINA DAGAR I NYC. DU KAN BETALA MIN HYRA

11:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gillar att bli kallad "SJUK". Hur länge stannar du i njo jårk?

3:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

bra stt du gillar att bli kallad sjuk. du e sjuk på ett beundrandsvärt sätt. jag stannar i nojjan ett bra tag framöver.. är ju så kär så kär

6:14 PM  

Post a Comment

<< Home