Wednesday, August 08, 2007

Familjevärderingar

Livet som braksvenne fortsätter, och det fortsätter bra. På torsdag ska jag dock vara lite härligt spontan, galen, balla ur och supa till mitt i veckan när mina kompisar ska uppträda på en klubb (Neu, eller vad den heter). Får se hur det går att teckna på fredag. Senast jag hade ett riktigt jobb (Egmont, serieförlag, 2000-2002), vill jag minnas att jag klarade av en hel arbetsdag ibland, trots extrem bakfylla och sömnbrist. Det känns ju för jävligt, men jag får bita ihop. Mitt samvete är min chef, och en hård sådan.

Övriga nyheter: Ogräsfestivalen är inställd, så det blir tyvärr ingen Las Palmas-spelning i Ronneby nästa vecka. De fick inte tillräckligt med tillstånd, eller nåt.

På lördag åker jag till Degeberga och ska träffa min nye brorson för första gången. Känns jävligt Disney att ha brorsöner. Stannar nog i Malmö ett par, tre dagar efter det.

2 Comments:

Blogger chrillebrun said...

När vi snackade igår nämnde du visserligen att du skulle träffa dina brorsas ungar och den där disneykänslan men vafan - Du nämnde inte att du skulle till Dojan! Du får hälsa Dan så gott och säg att jag önskar honom och hans familj god hälsa och en lysande framtid. Skall Peter brunbälte dit också? Han hade kanske fått sitt svarta och har vid det här laget tom. en andra Dan (digga den poetiskia mångtydigheten grappo)

peace

Chrille Brun (och vi snackar inte bälten är)

7:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Farsan har haft svart bälte i judo en längre tid nu. Han hämtar mig och syrran på stationen.

8:50 AM  

Post a Comment

<< Home